reklama

Volím 17 a krúžkujem za reformu v KDH

Volím 17 a krúžkujem za reformu v KDH, kde na kadnidátke vidím prudko voliteľných ľudí, zaroveň kriticky vidím napr. v prvej desiatke 5 kandidátov ktorý podľa mňa pre pozdvihnutie KDH nemajú čo ponúknuť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Do poslednej chvíle sa rozhodujem koho zakrúžkujem (máme 4 krúžky), tu je môj shortlist:

22. Renáta Ocilková (44r.) - oslovil ma je životný príbeh a energia s akou obhajuje mne blízke hodnotové názory

81. Mikuláš Krippel (29r.) – šikovný právnik, mladá krv, aktívny občan so skúsenosťou v komunále, má nachystané hotové zákony ktoré zlepšia život viacdetným rodinám, podnikateľom, dôchodcom, ...

52. Dárius Hatok (39r.) – pre nás oboch je inšpiráciou životný príbeh Don Bosca, KDH potrebuje ekonómov

18. Eva Grey (47r.) – vzdelaná prorektorka, matka 4 detí, môže pomôcť školstvu a rodinám

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

16. Dušan Pekár (52r.) – Bratislava potrebuje zmeniť financovanie, Dušan, aktuálne starosta Ružinova, má bohaté skúsenosti z lokálnej politiky

149. Tomáš Kováčik (31r.) – učiteľ jeden z headlinerov fora života, UPC, QuoVadis, cítiť z neho energiu

19. Marek Michalčík (39r.) - koordinátor Národného pochodu za život, člen organizačného tímu Aliancie za rodinu, aj vďaka nemu sme sa 2x v hojnom počte zišli v BA a KE drukovať životu a rodine

70. Alojz Hlina (45r.) – neštandardný politik ale aj KDH potrebuje “kladivo na tupcov”

27. Milan Majerský (44r.) - starosta Levoče, oslovil ma jeho komunálny príbeh

21. Radovan Gondžúr (30r.) – šikovný mladý právnik, vychodňar (ako moje koreneJ)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

40. Marián Čaučík (40r.) – riaditeľ parádnej Dobrej Noviny

6. Miloš Moravčík (32r.) – môže pomôcť v ekonomike, ako číslo 6 asi nebude potrebovať náš krúžok

(foto napr tu: http://kdh.sk/kandidati/)

.. v mojom okolí je veľa ľudí z rôznych dôvodov alergických na KDH (aj ja beriem antihistaminiká :-), ak Ťa neoslovil zoznam nová krv v KDH, odporúčam Ti voliť OĽANO-Nova, ja by som krúžkoval:

24. Eduard Heger - ekonóm, kresťanský aktivista, priateľ ktorého osobne poznám

1. Veronika Remišová - protikorupčná občianska aktivistka Bratislava Mgr. art. M.A.ArtD. (vzhľadom na číslo na kandidátke krúžky nepotrebuje)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

30. Patrik Mihaľ - lekár, chirurg v mojom rodnom Bardejove, kamarát, pozná Don Bosca

145. Richard Vašečka – učiteľ, kresťanský aktivista, aktuálne poslanec NRSR

Vzhľadom na aktuálne dianie by som zvážil aj krúžok pre Igora 150, je aký je ale aj vďaka nemu máme v našom aj európskom parlamente aj hodnotovo mne blízkych ľudí. Je skúsený a superúspešný podnikateľ, ktorý platí dane na Slovensku nie ako gorily/biele goliere na Cypre/Belize a pod.

Do pozornosti ešte dávam stránku: http://nasavolba.sk/

Nižšie pár hodnotení programu KDH:

KDH boduje v ekonomike(INESS) : http://www.iness.sk/stranka/11385-Kde-je-laska-slova-su-zbytocne-V-hodnoteni-volebnych-programov-politickych-stran-Smer-absolutne-prepadol-Najlepsi-program-ma-Parlamentne-listy.html

SkryťVypnúť reklamu
reklama

KDH boduje v zlepšení podnikateľského prostredia (Podnikateľská aliancia Slovenska): http://alianciapas.sk/podnikatelske-prostredie-v-pripade-ucasti-vo-vlade-najviac-skvalitnia-sas-most-hid-kdh-a-siet/

a nejaké ďalšie odporúčania:

https://www.postoj.sk/11364/ako-budu-volit-konzervativne-osobnosti-anketa

http://www.cestaplus.sk/cestaplus/clanok/anketa-pre-krestanske-osobnosti-volby-2016

Návrhy Národného pochodu za život vo volebných programoch politických strán: http://cts.vresp.com/c/?HFI/756742447b/acf0dd10d1/54abc05bcb/utm_campaign=02-26-pred-volbami-2016&utm_medium=email&utm_source=eDirect

.. ju a ešte nezabudnime na podpis petície proti hazardu je vysoko pravdepodobné že ste už podpísali, ale je možné že polovička-rodina-sused nie, tak pomožme aspoň spropagovať, vysvetliť že na volebných miestach to nebudú pofidérni anketári, ale aktívny dobrovoľníci, ktorým ide o dobrú vec

Pavol Šmilňák

Pavol Šmilňák

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som šťastne ženatý, otec piatich detí, kresťan, projektový manažér v oblasti BI a DWH, angažovaný občan so skúsenosťou v lokálnej politike. Cítim osobnú zodpovednosť za dianie okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ poslaneckej lavice v RužinovDenník z púte do CompostellyMIX MAX

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu